Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2016 11:16 - Разстроих се. Какво да правя?
Автор: lvm Категория: Бизнес   
Прочетен: 622 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.01.2017 14:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 

Какво да правиш ако си се разстроил поради неуспех?

Пиша тази статия, за да ти разкажа за един модел на поведение, който тези дни забелязах у себе си. Много обичам спорта, защото по време на заниманията със спорт всички модели на поведение на човек се проявяват много ярко.

Не трябва да чакаш докато този ограничаващ модел на мислене се прояви в живота. Когато той се прояви в спорта – веднага трябва да го промениш! Спортът е мини-живот.

И така, в петък ние с треньора ми играхме  срещу противници. Най-слабият елемент на играта за мен е подаването. Много често лошо подавам или изобщо не подавам.

Та ето, всичко беше добре, ние побеждавахме докато започнах да подавам.

Ние изгубихме гейма заради моите подавания. И изведнъж в един момент се разстроих, и играта се разпадна (въпреки че не осъзнавах, че съм се разстроила).

Следващият гейм отново изгубихме.

Аз се организирах и ние спечелихме 2 гейма. След това отново с моите подавания ние загубихме...

Аз се разстроих и ние отново загубихме.

Това се повтори още 1 път.

В крайна сметка изгубихме играта, въпреки, че всеки от нас бе по-силен от противника!

Забелязах модела си на поведение, по повод разстройването от неуспехи, и помислих, че би било полезно да проследя как се проявява това в живота. На следващия ден много ярко видях:

Разстройвам ли се – резултатите падат!

Пиша тази статия и за теб и за себе си J

Сега ще видиш нагледно как да промениш моделите си на мислене и поведение.


Продължение www.uspeha.com/news/razstroikh-se-kakvo-da-pravya/




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lvm
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 945525
Постинги: 976
Коментари: 85
Гласове: 1963